BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 19 March 2012

titisan qiamulail itu

salam,

mungin pelik awal pagi lagi anis dah sibuk untuk post entry baru. selepas qiam, dan selepas menghafal hafazan. dalam diri ini terdetik suatu perkara.






jika saya yang bertakhta di hati awak,sayangi saya sejujur hati awak..
jika saya yang awak rindui,simpan saya jauh dalam hati awak..
jika saya yang selalu menyakiti hati awak,maafkanlah saya kerana itu bukan niat saya..
jika saya antara orang yang awak tak mahu kenang lagi,ajar saya tuk memahami awak..
tapi jika di dalam hati awak takde diri saya,saya terima seadanya.. namun ketahuilah bahawa awak akan selalu dalam hati saya kerana saya amat bersyukur memiliki awak..





ya, benda ini. titisan air mata tanpa henti itu kemudiannya mengalir di celah-celah kelopak mata.
dan hati yang perit ni merintih rindu kan awak wahai penguat semangatku. 

Ya Allah, kuatkan diri ini semuanya untuk awak atas masa hadapan saya. Semoga apa yang awak ajarkan selama ini saya dapat mengabadikan nya.

salam sayang dari si perintih rindu mu ini.




* risau dan berdoa atas kejayaan pembedahan adik. esok dia admit.



(al-fatehah buatmu ahmad zahinuddin) 

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk