BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 25 March 2012

kami manang i-DICA

salam,

ok.. dah lama anis tak post entry. so, kena lah banyak post dan banyak entry hari ni.

ok.. tajuk macam nak show off... actly tak da lah nak show off sangat. jadi, hari jumaat lepas punya lepas. tengok, dah lamakan. kami (me and sue) dah beli tiket pegi and balik KL.. teket hari jumaat pukul 2.30. sue nak ikut balik coz nak pegi rumah madam dhia kahwin. kira wakil kelas lah kami ni. in the same time! tada! kami ada evet dekat dewan. event penyampaian hadiah dan penghargaan untuk pertandingan i-DICA. yang inovasi sampai anis tak tidur hampir 4 hari tu. so, kami pegi i-DICA kira burn lah tiket tu dan dalam pukul 4 lecture bio kami hantar ke medan gopeng. nasib baik tiket KL ada. kalau tidak, tidur lah kami kat stesyen bas tu.

ok anda semua. group kami johan dalam pertandingan tu. dalam unit biology lah. so, untuk ke pringkat kebangsaan, (lawan antara matrik pula) akan ke sem depan. 


lecture penasihat kami.. madam rozel

ini hasil nye yang sampai tak tidu 4 hari

kami! the innovative gurlz


thanx awak dan yang lain doakan saya.
thanx awak teman kan saya tak tidur.
ini yang awak nak tengok kan masa awak hidup dulu? awak kata matrik banyak buat benda macam ni. awak nak saya masuk dan saya menang. dah awak. saya dah buat permintaan awak tu. 



___________________________________________________________

awak, armin(adik saya 3 tahun) admit hospital hari ni. dia dekat hospital sungai buloh. doakan kejayaan operation dia ye awak. saya tak nak orang yang saya sayang hilang lagi. saya tak mampu. saya tak kuat untuk menghadapinya. 

Ya Allah! kembalikan semangat hamba mu ini. semoga dia lebih tebah dengan pelbagai dugaan. 
amin~




(al fatehah buat mu ahmad zahinuddin)


 
 

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk