BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 21 January 2012

pidato.. tak hebat

salam,


awak..awak..
saya nak cerita ni..
meh lah duduk sini dengar saya cerita. saya nak bagi tahu hari tu ada orang paksa saya. ye awak! dia paksa saya. dia suruh saya masuk pidato.

awak, saya dah cakap yang saya tak nak. tapi dia suruh jugak. coz saya bekas budak debat.debat je awak. masalhnye pidato dengan debat tu lain. saya ni dahlah penakut. dah nama saya kena naik dekatlecture.pidato open pulak tu. katanya pengarah sume ada. takut saya.
at the end pengarah tak da. saya kena clap jahat ada lah. 


teks yg lunyai

tulisan sangat buruk

tengok!! sangat hncus punya teks

supporter

thanx anda2

anis g merayap sebab takut











(al-fatehah buat ahmad zahinuddin)

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk