BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 3 January 2012

jiwa kacau..

salam,


awak..awak..awak.. (dalam situasi mengelabah)


awak, macam ni saya nak cerita. saya ni dah tak senang duduk awak tao tak. pegi kelas pun asik gelisah je.saya fikirkan awak. eh! betul tu.. tapi, saya ni lagi runsing.


awak, dengar ni.. encik BB saya. saya lupa saya letak mana semalam.


semalam saya gopoh-gopoh pagi anjung dengan su, mirul n qudin. buat kerja dinamika sambil tu buat bio presentation yang tak siap.
hadoy, so saya siap bawak laptop and encik BB lah.


balik tu saya dah penat. otak saya fikir katil = tidur. awak macam tak tahu pulak, kalau saya dah ngantuk, memang saya tak ingat lah apa yang saya buat. dengan katil berkumbah, saya kemas-kemas katil, saya sembahyang dan saya terus tidur.


sebelum tidur saya tergerak hati nak cabut encik BB dan simpan lapy ni dalam locker. selalu saya akan letak encik BB sebelah saya bersama lapy, dompet and 2 ketul hp.


tah macam mana saya tergerak hati nak simpan. pagi nya, tiba-tiba saya cari encik BB tak da!!! mana saya letak? saya tak ingat. saya lupa. saya dah jadik nenek tua.


GOD!! habis semua barang saya selongkar. locker tu saya dah berkubang bak kata wawa. dah bersih saya buat boleh duduk dalam tu. awak, mana encik BB saya?


agak-agak lah sapa yang kalau nak rompak. encik BB saya tu dah nazak dah struktur dia.




mood sedih ni awak, cepat lah pujuk.




need encik BB..
*presentation BIO xsiap lagi..
*mao berpidato mnggu depan (isi tak cari lagi)




#first time pakai staffwifi kmpk (buat lapy tercinta)










(al-fatehah buat ahmad zahinuddin)

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk