BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 2 January 2012

change

salam,




awak, sedih untuk menukar. tapi, ini hakikatnya. saya dah tak mampu utuk berselindung.


awak, masihkah awak ingat tentang cerita perkanalan kita?


awak sangat suka membaca blog saya sampai larut malam dan awak kata awak akan gelak kuat-kuat apabila membacanya. sampai ibu tertanya whats wrong with her son?


awak sangat suka header saya. saya nak tukar header tu dengan gambar memakai tudung, tapi acap kali saya ingin melakukan itu, saya teringat pesan ibu. jangan sesekali ubah apa yang dah terjadi. kalau gambar pada phone tu, biarkan sahaja.






awak, masih kah awak ingat awak buat blog dan sengaja untuk cari lagu yang sama agar saya boleh menggap itu satu jodoh dan kebetulan. sedangkan semuanya awak sudah merancang.






                                                      ini blog saya



                        ini encik buah hati punya






ha, cuba tengok lagu kat tepi tu. kan sama. saya dah kata. ni semua kerja awak. dia punya skin pun sama. semuanya awak rancang. hebat lah encik buah hati saya.




tapi awak, lagu itu saya terpaksa ubah. tak sesuai dengan apa yang saya alami sekarang. maafkan saya awak, saya terpaksa ubah supaya awak dapat tahu apa yang saya rasa sekarang ini.


kalau saya rindu nak sama dengan awak, saya ubah balik ye awak. awak jangan risau. saya kan lagi kenal sayang saya




*thanx cik syera yang banyak membantu.










(al- fatehah buat ahmad zahinuddin)

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk