BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 1 December 2011

sudah tahun baru, bila nak carik pakwe baru?

salam,

lama tak update? bole lah.. sibuk kot..kelas sampai petang. nanti start malam pun ada kelas..
sebab apa saya update? yes!! tepat sekali. sebab saya dah tak tahan rindu awak. tau..tau je awak ni. :)

kejam celik..kejam celik kejap je dah masuk tahun baru..dah masuk bulan 12 pun.. kalau dah kawen, mahu dah ada anak sorang pun. rasa macam tak nak berganjak dari sweet 18 yang awak buat untuk saya. dah lama jugak saya kenal awak kan? since saya sick(six) teen years old.
life must go on.. dah lama awak tinggalkan saya. rindunya dekat awak. awak rindu saya tak? hari-hari nak tidur saya akan peluk baju busuk awak tu.. baju yang tak basuh awak bagi. tapi, dah hilang lah bau dia awak. 
awak, ingat tak dulu say kata apa? kalau baju tu dah takda bau awak, saya nak awak pakai baju tu dan lari 1 padang smpai baju tu kuyup basah dengan peluh awak. kalau tak, lari lagi. lepas tu awak senyum dan gelak-gelak. awak kata dekat saya mana boleh, nanti busuk sangat. huhu nak busuk tu.. boleh teman saya tidur. awak, you in need. saya nak awak lari pakai baju tu sampai kuyup please.

ni lah baju first saya jumpa awak. dan ni lah baju busuk awak tu.
(first capture on the first date.. muke nak comel je)



 

sekarang awak dah takda. awak dah tak mampu nak lari dan kuyupkan baju busuk awak tu dengan peluh awak. awak, hari tu saya jalan-jalan and saya terjumpa minyak wangi yang awak pakai tu. sama bau dia. nanti saya beli ye. saya spray kat baju awak tu. biar ada bau awak lagi. walaupun takda bau busuk peluh, dapat bau minyak wangi yang awak selalu pakai pun jadiklah. biarlah orang kata saya buang tebiat.

awak, saya sekarang dah sibuk sangat-sangat. penat sangat-sangat. dulu kalau awak ada, masa saya sibuk-sibuk macam ni, awak mesti merajuk, nangis (ok..mengada). sebab apa? ye.. sebab saya tak text awak, tak layan awak dan saya akan matikan phone. yes!! awak akan mengadu pada mama saya. (hish! mengada). dan mama akan call saya suruh on phone..and bla..bla..bla.. (comel je mengadu dekat mama saya) sekarang saya lagi sibuk, kalau lah awak ada. mesti mau meraung awak. Allah tu maha kuasa.

ha!! tapi..tapi..tapi..saya pulak nak meraung sekarang. sebab saya penat. penat yang ter amat sangat. dulu kalau awak ada, awak akan layan.. think macam mana nak hilngkan penat saya. buat lawak sampai saya lupa istillah penat kat skype. I NEED YOU AHMAD ZAHINUDDIN. sekarang penat, yang saya mampu menghadap yassin sedekah untuk awak supaya dapat hilng penat dan rindu, berdoa supaya awak jugak rindu saya sambil meraung. biar awak ingat saya je. saya tak nak share-share. and blogging macam ni. hilang jugak penat saya bila type-type. sebab blog = kita = permulaan = cinta = perkenalan = suka dan duka = rindu = anis dan zahin property. saya harap awak baca. saya tau, awak mesti baca blog saya walaupun awak dekat sana. awak kat stalker terhebat saya.

awak, saya nak mengadu.. huhuhuhuh... bla..bla..bla.. saya tak suka orang ni.. benci..benci..huhuhuh.. awak, please saya nak jumpa awak. tuhan, bagi saya jumpa sayang saya. saya rindu dia. saya nak luahkan stress saya dekat dia. dia je yang faham saya. dia je yang boleh baca hati saya. dapat jumpa dalam mimpi pun jadiklah. saya dah penat untuk mengumpul masalah ni. ya allah, ni dah jadik bebanan apabila masalah di kumpul. saya tak reti nak cerita dekat orang. kecuali encik buah hati saya ni. izinkan saya meminjamkan nya buat seketika.

awak, saya nak mengadu lagi..(asik nak mengadu je..biar lah.. blog ni bukan untuk anda. ni saya nak post supaya encik buah hati saya dapat membacanya.) awak, hari ni masuk bulan 12.. awak, lagi 10 hari birthday awak. awak! saya nak sambut birthday awak macam awak sambut birthday saya. kan awak pernah mintak dulu nak sambut birthday awak dengan saya dulu. saya kata boleh.. boleh lah awak. awak yang kata tak boleh. kenapa awak kata tak boleh? please tell me..why? awak dah tau ke, yang kita dah tak akan jumpa lagi? lagi 7 hari kita smbut anny kita.. huhu nak sambut dengan awak macam selalu.
awak, hari ni saya pakai baju raya.. baju yang sama dengan awak tu. tu tanda..hari ni masuk bulan 12.. bulan happy awak. sekarang dah tak happy dah.

awak, tengok tajuk tu..kejam kan? yes! sangat kejam. malam tadi tegah-tengah buat kerja. ada budak masuk bilik saya.. (mmber MGS) dia tanya saya.."tahun baru dah masuk, bila nak carik pakwe baru?" awak..saya mampu senyum dengan sinis je.. dalam hati ni meraung-raung dia kata macam tu. mulut ni rasa macam nak terkeluar.. "pernah makan kaki manusia tak?" tapi tak tercakap. sebab awak tak ajar saya cakap dengan orang kurang ajar macam tu.
awak, saya taken oleh ahmad zahinuddin lah...
awak, saya tak suka perempuan yang dulu saya cakap kat awak tu.. sekarang dia buat hal lagi.. entah-entah dia yang hack fb awak. awak!! saya nak jumpa awak!!! banyak benda mau cerita.. banyak benda mau mengadu..  =(



<3<3<3 zahin sayang anis sorang je


(Al-Fatehah to Ahmad Zahinuddin)



0 comments:

energy save

jenguk-jenguk