BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 4 December 2011

sayang, dah tiga bulan dah..

salam,

hari ni genap lah 3 bulan awak tinggalkan saya.
sekejap? tak.. dah lama sangat-sangat. saya rasakan bertapa seksa nye macam awak pernah cakap dekat saya. di tinggalkan selama 6 tahun itu sangat perit. ye awak, perit sangat-sangat. tapi, saya dapat rasa kan perit saya lain dari yang lain. sebab perit saya tak sama yang macam awak cuba jangka kan itu. perit saya tak dapat text awak, tak dapat call awak, tak dapat tengok muka awak dah. yang tinggal hanya makam awak dan kenangan-kenangan awak.

sudah menjadi lumrah, surah yassin tak pernah lekang selepas solat maghrib dan surah al-fatehah tak pernah lepas selepas waktu solat. tu saja yang saya dapat buat bagi tunjukkan sayang saya terhadap awak. moga roh awak di cucuri rahmat, kubur awak diterangi nur dan awak di tempatkan kepada orang yang beriman.

awak, penat sudah untuk saya menangih. sedang lagi di duga, yang pergi itu tak kan lagi kembali. Ya Rabbi kuatkan hambamu ini.. hambamu ini dalam kelemasan. dalam kelemahan.

awak, mata ni sakit, mata ni pedih bila ada yang menduga hati ini. awak, walaupun awak dah tiada, dia cuba menagih cinta awak. awak, dia tahu yang awak lagi sayang kan saya. kenapa perlu dia buat saya macam ni? awak, saya perlukan awak sekarang. banyak benda saya nak mengadu dan cerita pada awak. saya tak tahan untuk di duga.

awak, terima kasih.. inilah cinta mati awak. yang pernah awak kata pada saya tu.. iaitu cinta sampai mati. thanx awak. saya sangat hargainya..



(al-fatehah to ahmad zahinuddin)

1 comments:

fatin_zaidi1003 said...

nk emel fb anis boleh?

energy save

jenguk-jenguk