BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 16 December 2011

kalau betul, pergilah

salam,

awak, hati ni sakit. hati ni sedih. penat sudah pujuk diri ini untuk berhenti menangis. perlu ke suara ini di tinggikan untuk awak yang sudah tiada? perlu ke diri ini untuk memarahi awak yang sudah tinggalkan saya?

awak, salah ke ape yang hendak saya katakan? jujur kah awak selama dengan saya? awak, saya sangat memahami kejujuran awak. mengapa ada segelintir masyarakat diluar sana yang kejam awak? awak dah tiada. kenapa perlu mereka melibatkan awak? kejam nye mereka awak.

awak, saya yang patut dipersalahkan ke? awak pernah kata dahulu dan awak jugak pernah bertegang dengan saya LELAKI DAN PEREMPUAN TIADA ISTILLAH KAWAN BAIK. Mr. K pon cakap macam tu.. see.. awak punya blog.. pun awak tulis macam tu INI ok awak.. saya dengar kata-kata awak. dan saya percaya pada awak.

tapi, INI, lagi, lagi!! <-- apa ni? cantik? nak kawen? awak!! buat saya nangis. ade lagi <-- awak pergi lah tunggu dia dekat sana. awak kan nak kahwin dengan dia. apa ni awak? bagi tahu saya. kenapa dia macam ni? betul ke awak buat ni? awak pernah kata pada saya. awak tak suka perempuan ni, dia dah ada bf tapi suka mengesel dekat lelaki. tapi, kenapa dia kata yang awak kata awak sayang dia. awak, dia pun kata dia ade bf dan bf dia tau pasal awak, tapi? ape ni semua? apa tentang blog ni?

awak, saya pun dah kuat. saya lagi kenal awak. kenapa dia baru 3 bulan kenal awak dah buat perangai macam ni? siapa dia awak? istimewa sangat ke dia? kalau nak tulis blog tentang awak pun, 1 entry cukup lah.

kawan-kawan perempuan awak yang lain takda pun macam ni. kenapa dia macam ni? kenapa?????


awak, memang (mungkin) rupa kami sama.. tapi, hati kami lain-lain. awak, saya pernah cakap dulu pada awak. kalau awak ingin kan dia, pergilah. sedikit pun saya tidak kecil hati. tapi awak sendiri yang kata tak nak. kenapa perempuan ni over sangat? tolong, saya tak boleh terima.


dia try untuk jadi angel awak, masa awak tinggalkan saya. dia cuba cool down kan saya. manusia klu dah bertopengkan syaitan, tak boleh nak buat apa jugak. 
awak, dia hari tu dia hantar masge dekat saya mengarut-mengarut. saya marah dia pasal perangai dia. salah saya ke awak? hati saya ni sakit. dah ade bf pon, status dia tak habis-habis sedih bila awak takda. always initial zahin in my mind. ape tu awak? 
awak, saya sedih lah macam ni. betul ke apa yang saya baca dan dengar ni?

awak, u in need. banyak benda yang kita perlu bincangkan. awak, saya tak sehabat dia. tapi, kalau betul apa yang diperkatakan. go on. tolong jangan cedara kan hati ini lagi. sudah cukup tercedera dengan kehilangan awak.


awak, yang saya boleh bagi tahu pada awak. saya sangat kecewa. kalau betul apa yang diperkatakan di dalam keseluruhan blog dia tu. saya sedih awak.



awak, saya kan lagi kenal sayang saya. saya lagi percaya awak. (try to be cool)





* maaf saya tag blog anda. saya sangat geram dan sedih dengan perangai anda.


anis, ini hanya segelintir ujian allah. allah ingin kan kamu untuk lebih kuat.






(al-fatehah buat mu ahmad zahinuddin)

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk