BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 25 December 2011

children story book for donation

salam,


(no jiwang-jiwang macam novel)




ye..ye.. anis tao ni entry yang kedua buat hari ini.
nak cerita sikit.. taktak banyak. anis masuk 1 pertandingan ni. pertandingan cari gula dalam tepung. eh! bukan! anis masuk pertandingan buat buku untuk kanak-kanak lah. ha! ni baru betul.


buku ni akan di donate kepada anak-anak yatim. yang ni yang anis nak. anis nak donate barang pada anak-anak yatim. tu je matlamat asalnya. hadiah? anis tatao sebab tu bukan tujuan sebenar. dalam sebulan je kami kena fikir pasal buat buku ni. lukisan mesti dari tangan no computer, picasa, adobe bagai-bagai ok.


ni kerja kumpulan, nak buat solo pun tak pe. tak marah nya makcik. minimum 1 kumpulan sorang, dah kalau takda orang sapa pulak nak buat buku tu. dan maximum 3 orang. so, anis ambil tengah-tengah. 2 orang!. yes! selamat, anis dengan sue yang buat.


ni lah buku yang dah 100% siap. dah tak boleh nak edit dah.









TADA!!











ahaha..siap ada gambar kami lagi...






so? so? comel tak? sue lukis, anis warna. wish me luck ok






tak lupa..
(al-fatehah to ahmad zahinuddin)

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk