BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 29 October 2011

pegi nonton...

salam...

awak.. hari ni piala malaysia.. awak, dengar tak? saya cakap dengan awak ni. kan selalu kalau bola,kita tengok sama-sama. humm sekarang saya dah takda peneman tengok bola. tak best!!! saya nak awak teman. selalu kita text sambil marah-marah kan? haha lawak gila. best kot tangok bola dengan awak.

tadi, pukul 8.30 saya dengan Su.. dengan pompan. bukan dengan lelaki. awak jangan risau ok. Su lah teman saya tengok bola.
awak!! kita kan sokong n9!! n9 lawan penyu..

n9 MENANG!!!! 2 - 1 terengganu kalah..

haha kesian gile. ade bape 5 ketul je budak sokong terngganu. saya sokong n9.. su atas pagar.. hish.. pakcik cafe 3 orang tu pulak lalang.. bile terngganu score 1.. dorg sokong terngganu.. bile n9 score 2..dorg sokong n9.. haha..awak, saya dapat nasi free. sebab lepak dengan pakcik-pakcik tu. saya bagi piah makan, awak bukan tatao..

awak, best gile.. than Su teman saya tengok bola. ade jugak kawan saya tengok bola. happy lah sikit. tapi, kalau dapat tengok dengan awak mesti lagi best.

nak tengok bola dengan awak lagi boleh tak? boleh lah.. please..

awak, saya bagi tao ayah saya tadi.. haha dia gelak. mekna dah golek lah separuh masa pertama. sian kau mek..awal lagi kot..


penyokong terengganu.. tgok kat cafe je

with Su..


org minum teh tarik, saya minum teh ais


pakcik-pakcik cafe yang sangat lalang.. dengan mek nganu..
ni time nganu score 1.. so,sorg buat puak..

haha.. bile n9..score 2.. budak-budak nganu terus balik.. tinggal kami berdua dengan pakcik-pakcik lalang je.. syok gile.
sampai awal-awal tu pakcik tu suruh tutup kan tv..sbb dia balik. last-last.. pakcik lalang tu sekaki je dengan kami.. hehe.. thanx pakcik lalang..

awak, tengok bola jom.. dengar tak? jom tengok bola macam dulu.. jom la...


(al fatihah to Ahmad Zahinuddin = awak)




0 comments:

energy save

jenguk-jenguk