BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 26 October 2011

hati kita selalu dekat

salam,

kehadapan Ahmad Zahinuddin..

dulu, masa dalam agenda tarik tali.. awak, kita selalu cakap hati bunga-bunga. saya siap ade tulis entry pasal hati bunga-bunga. kan awak kan? awak!! dengar tak ni..saya cakap dengan awak ni..(degar sayang) bile dengan awak, awak selalu cakap jangan risau, walau jasad kita berpisah jauh..hati kita selalu dekat. itu je yang keluar dari mulut awak bila saya risau kalau awak kat mesir nanti. awak, berpisah tu saya sanggup tunggu lagi. untuk 5 tahun je. awak, ni berpisah jauh untuk lama-lama.

saya dah tak sanggup nak tunggu. 5 tahun yang tu saya tak ikut, saya tak heran. sebab saya bole skype, ym dengan awak. im still can hear your voice.. im still can see your activities and your face. awak, kenapa awak buat saya macam ni? kalau macam ni, saya nak ikut lah. sebab lama sangat-sangat. lagi pun, awak bukan bole skype or ym dengan saya. dengar suara awak pon tak boleh dah. last saya dengar suara awak, pada malam tu. awak tidur kan saya and saya kata yang saya nak pegi toilet. saya tak nak tu last bole? please. jangan lah macam ni. awak!! saya nak dengar lagi. saya nak tengok awak gelak. awak gelak comel sangat. dari saya nak marah, terus tak jadik. saya gelak lagi adelah. sekarang, sapa je yang bole buat saya gelak? kawan? tak sehebat awak, Ahmad Zahinuddin. meraka hanya sekadar dapat membendung kolam air mata ini sahaja. bukan mengeringkan.

awak, im happy. NO!! for sure nope...awak nampak saya happy? tidak yang awak sangka. saya hanya menyelubungi kesedihan itu dengan words happy. reality nye tidak.
kalau, ye..kolam air mata ini tak akan berderai.

awak, saya nak mengadu. kat sini je saya bole mengadu kat awak and time saya lepas sembahyang je saya bole mengadu kat awak. tapi, takda respond. no point! saya rasa saya macam cakap dengan batu. mana awak dulu yang semangat bile saya cerita? please, i need u.. please

awak, tadi masa saya balik beli makanan ni.. ada 2 girls belakang saya..
dia gelak-gelak sambil cakap. 'wei, kelakar gile. orang tu mati tersepit. accdint kereta' 'haha dah mati tu,mati je.' 'tu lah pasal, naik kereta ke..naik bas ke, sama je' 'haha lawak gile'

awk!!!! hati saya panas!! nak je saya tengking 2 monyet tu. dia bole gelakkan orang mati. accdnt lagi. awak, saya teringat kat awak. saya tak bole. rasa macam nak bunuh-bunuh je.

awak, awak ingat tak dulu. tolong lah ingat. tak kan 1 bnda pun awak tak ingat tentang kita? awak ingat saya tak?
awak, saya selalu nyanyikan untuk awak bila awak tension. and, lepas tu..saya bole nampak tension awak tu change jadik senyuman.
rasa macam, wah!! di hargai. bole saya dapat lagi tak bende tu awak?

ni salah satu lagu yang saya nyanyi. than, saya suruh awak nyanyi pulak. awak tak nak. awak kata malu. saya merajuk, saya tak nak cakap dengan awak. last-last awak nyanyi jugak..lagu ni.. dengan lagu baik-baik sayang.. hahaha patot lah malu. kelakar rupe nye










awak, saya rindu awak. untuk cuti sem 2 mnggu ni. puas saya fikirkan. tiap kali leps sembahyang, saya akan berteleku dan teringat semua bnda yang awak buat dan kita buat bersama. sambil air mata menitis sendiri. dalam kotak hati bertanya. bole ke benda berlaku lagi? dengan orang yang samakah?
benda tu bole berlaku. tapi, tak sehebat dengan awak. dan bukan dengan degan awak lagi..

awak, ni 2 buku yang saya  carik.. rasa macam tak sabar nak alami nye. saya baca sebab saya nak sangat tao, macam mana keadaan awak kat sana..




buku yang malam pertama tu..saya dah baca half.. nanti saya baca baca habis.
ha! ni lah buku-buku yang saya beli lepas awak takda. dulu, hmm jangan harap. sibuk nak baca buku fiction.
awak, mama ada hadiahkan saya buku 'Dont BE Sad'.. tebal sangat.
nanti saya baca. nak penuhkan masa-masa awak dengan saya tu dengan baca macam mana awak alami kat sana.. wah!! mesti seronok..

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk