BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 20 October 2011

exam.. PSPM 1

salam,


awak.. hari ni saya start exam.. PEPERIKSAAN SEMESTER PROGRAM MATRIKULASI...

Tu jadual exam.. hmmm lama nye nak habis...


slip exam.. macam SPM tu.. duduk 5 dari blakang...xsuke!! saya suke ddk depan..


exam td.. bole lah.. awak.. salalu nk exam awak yang akan bagi smangat kat saya pagi2 buta.. nak2 ble nak exam eng.. macam td.. tadi.. saya tak dapat pon wish gud luck dari awak macam selalu.

awak, lepas habis exam ni saya balik 2 weeks.. saya nak buat apa kat rumah.. hmmm kalau lah awak ade.. saya xnak balik lah..nnt saya ingat awak...sbb bile bosan, awak yang akan penuhkan kebosanan tu.. saya tak mo balik bole??

ni time awak bg smgt awak dari jauh.. saya gune smangat awak...


ni time saya ingat awak.. and bile semangat awak saya tak gune kan...

awak!!! tolng saya!!! saya nak semangat awak tu... plisss.. nak semgat saya yang awak pegang tu..
awak tanak saya berjaya ke?? pliss awak...tadi eng.. essay dia.. mcm ni..
dalam gua, ade 2 pintu.. kita kne pilih mana2 satu pintu yang kita nak.. klu pintu hitam, tu pintu past.. dimana.. kne crite pasal bnde2 yang leps.. n pintu putih, pintu future.. pintu yang akan datang.. saya pilih pintu hitam...sebab saya nk jumpe awak.. saya nak penuhkan saat-saat awak dengan saya happy je. saya nak tarik balik semua kesilapan saya...best sangat... kalau lah bole jadi betul-betul mesti lagi best...

awak, malam tadi saya baca yassin sampi 2x.. dan dua2 kali tu hujan turun.. bukan sengaja. tapi, dia turun sendiri.. bile saya solat hajat.. saya sujud lama sangat2..smpi roomate ingat saya pengsan.. saya hujan lagi awak.. tu yang sgan nak bangun....

plizzz... i need ur support... (al-fatihah to Ahmad Zahinuddin)

comel x?? mesti la.. bdk comel yang buat...



1 comments:

jeeha said...

dik..life must go on...akak pown xpandai nak nsiht org, jus aka nk share 1 link neyh ngan adik...bace laa...
akak doakan adik sentiasa kuat tuk truskan kehidupan...biarkan yang dah berlalu itu pergi...

http://www.ilmi-islam.com/kehidupan/refleksi-diri/326-kita-peminjam-nikmat-allah

all the best for ur exam!!chaiyok2 (^___^)

energy save

jenguk-jenguk