BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 24 October 2011

awak, bila saya pula?

salam,

awak, hari semakin hari.. saya semakin matang, kehilngan awak makin terasa. kolam air mata ni sudah tak tahan untuk membendung pemergian awak. doa, yassin dan surah al-fatihah dah jadik pemanis bibir saya untuk awak setiap hari..

Allah sembunyikan MATAHARI dan turunkan hujan untuk kita..kita menangis dan bertanya kenapa ALLAH hilangkan matahari kita dan turunkan hujan..rupanya ALLAH nak bagi kita pelangi yang indah untuk kita simpan.

tapi, saya perlukan matahari saya.. untuk saya hidup dan lebih kuat.. seindah pelangi itu, tak dapat menewasi kehebatan sang matahari yang sering membuat saya tersenyum. awak tak nak tengok saya lagi? mungkin awak nampak saya..tapi, sampai nye hati awak tak izinkan saya tengok awak lagi. hanya gamabar awak yang saya tatap hari-hari pelepas rindu dalam hati ni.

awak, bile saya duduk termenung sorang-sorang...
saya selalu berfikir, bila saya dapat jumpa awak lagi? macam mana saya nak jumpa awak lagi? apa kaedah yang terbaik?

hmmm...bila kita dapat nyanyi sama-sama lagi? mengada-ngada dgn awak, merayap dengan awak, tengok awak gelak, fikir masa depan yang agak mengarut tapi best..macam-macam lah..
saya nak buat semua benda tu dengan awak. bole tak?

awak, awak selalu pesan dekat saya yang.. im the one and only..
dalam kad yang comel yang awak bagi tu pun ade tulis.. YOU ARE THE ONE AND ONLY. dan awak selalu kata kat saya yang saya adalah cinta pertama awak dan terakhir awak. sampai nak couple pon awak tanya saya, macam mana cara nak melamar ha? haha memang sah-sah lah kan tak pernah buat benda tu. saya ingat lagi, saya ni nakal sangat-sangat.
suka cakap dekat awak yang saya nak break dengan awak. sekarang saya dah rasa. bertapa peritnya rasa kehilangan itu. ini ke yang awak tak kasi saya rasa tu? awak, tapi saya terpaksa rasa.
awak, awak selalu kata. takda istillah "BYE" dalam kisah hidup kita.awak selalu marah kalau saya cakap bye lepas habis cakap telephone. dan awak kata, awak tak akan dan tak akan pernah cakap bye pada saya. bye tu sangat besar maksudnya. tapi, saya nakal awak, saya cakap jugak. sekarang, saya dah tau dan dah rasa penangan bye tu.. awak, sakit.. awak, perit.. ni ke yang awak tak kasi saya rasa? kenapa saya buat jugak? awak, kenapa awak tak halang? kalau saya tak cakap, mesti saya tak rasa.. kalau macam mana pun, benda ni dah tak  boleh berubah awak.

awak, malam tadi saya tengok movie lagenda budak setan.. banyak kali dah main movie ni. awak pun suka tengok cerita ni. kisah percintaan yang sangat comel..
dalam movie tu, ayu mati sebab besalin.
lepas tu, saya terfikir satu benda. and saya teringat kata-kata awak. saya pernah tanya pada awak, antara ibu dan anak, mana satu dokter akan selamat kan? awak kata ibu. saya tanya lagi kenapa? ibu kan nanti bole mengandung lagi, bole je carik anak angkat ke.
awak kata, tu prosidure.
saya tanya, kalau saya?
awak gelak. awak kata kat saya. kalau awak? haha kan awak bersalin dekat rumah, dalam kereta pun bole. so, nanti, suka hati saya lah nak selamatkan sapa. (mestilah sayang saya)

hmmm.. ok aku kene gelak. memang best..
bila saya pulak nak ikut awak? cara macam atas tu bole tak?



masa main bowling..ahaks!! comel je

1 comments:

husna@cuna said...

sabar la anis..itu sume dugaan..

energy save

jenguk-jenguk