BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 20 October 2011

amazing model!!

salam,

awak, hari ni adelah hari yang dinanti-nantikan... kami ber5 yang buat model bio tu.. menang?? bole lah.. hehe mesti lah.. dri dpt gule-gule jee...
hmmm bnde ni lah yang awak nak sangat and awak tunggu-tunggu kan saya buat.. tapi, hmmm awak tak dapat tengok saya buat.. awak just tao yang saya akan buat model je..
awak, saya sampai termimpi-mimpi yang awak kata.. bile saya send MMS gmbr model tu kat awak, awak kata AMAZING!!! awak, semakin semangat saya..bile awak kata macam tu...
 model air.. dalam pertandingan..

              "The imagination become Reality"

ni lah model-model nye awk...

ini model nye...

model ayor yang silap pasang... cer carik ape yang silap nye??


model dah siap!!!


tepi2... budak comel nak amik pic...


ok!! next snap!!

last snap!! the amazing model.. yg xbole amik balik.. unit nak...



dapat ni je... bole lah.. dri xde..

awak, baju ni besa sangat.. awak ape tah lg.. huhuhu...
rindu dekat awak, so..ble dah bole smayang.. ape lagi.. klu bole, asik nak ngadap je yassin tu.. nk sedekah kan kat awak.. dapat jugak saya bagi something kat awak... welcome awak..


0 comments:

energy save

jenguk-jenguk