BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 27 April 2011

mulut awek bau petai.. -_0

salam,
mulut awek bao petai?? or mulut anda bao petai?
aq buat topik ni lps mkn smbal udng patai. sedap meehhh..masak sendri.
udah2..smbng balik crite.. bao petai ni actly xde ape2.. and petai ni sejenis ulaman yg agak sedap.. dia mcm jering jugak tp, jering tu keras sikit.. yes!! dia sama jugak dgn kerdas.. sekapal lah tuh.. dan sekapal nya juga.. dia mkn xde lah bao mana pon..kesan dia selepas makan..lepas mkn, mulut anda-anda sekalian akan berbau harum..eh! haring.. dan kencing anda juga akan berbao wangi.. wangi lah sgt..bao hncing nk mati.
ni menggambar kan petai elok di makan.. asal x elok pulak?? sebb dia bao.. sbb tu x elok? anda silap ngossss...
petai ni bila makan dia akan cuci darah anda tu sbb bila kencing bao wangi..
anda makan patai, kencing anda akan bau wangi.. cuba anda minum air sirap.. adekah kencing anda keluar air sirap?? idok nye..
ni bermkna pemakan petai tu telah mencuci darah dan peredaran dalam badan anda..
so, xyah risau lah makan petai ni.. tp, agak2 lah.. dah makan tu, berus lah gigi pakai clorox bg x da bau.. rajin2 lah mencuci toilet tu.. sbb anda tao kesan nye akan bao wangi sgt2...





<3<3<3 ok! sejujurnya dgn apek... wink!

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk