BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 9 March 2011

what you give, you get back

Salam,
:) like i said.. what you give, you get back...
ape yg kau bg kat org..kau buat kat org.. nnt kau akan dpt bnde yg sme.. setimpal atas perbuatan kau tuh..



>>> jap2 jwb entry dye dlo.. hehe ok! dah maaf kan. buat lah lg.. pas ni up cket.. nak 200 mis call.. xyah tdo 1 mggu tao..tao..
(haha jahat gle)haha like i said, saya bukn yg biase.saya bukn yg kbnykn.




ok! smbng balik... klu kau pnah cube maenkan hati pompn..dam pompn... ok!! cya.. bnde ni akan kne balik mungkn dkt kau, mungkn dkt adik brdk kau, mungkn pada fmly kau..xpon pade ORANG YANG KAU SAYANG.
aq marah?? xpon.. xmarah..cume saket hati d permainkan.. haha.. tuhan tau.. so, what u give, u get back!! hati2 kepd org laen jugak..
jgn kite buat org..menipo ke..what ever thng yg kau rase ni bole buat org..coz, balasan nye cume dpn mata jek..
cume bentuk balasan jek mungkn berbeza...

kau maki hamun lah org.. wait n c ya... nnt kau kne balik.. tah2 ank kau sndri maki hamun kau..

kau backstb lah.. tnggu ye.. xlme je lg ni..

kau merampas hak org?? haha wait!! tgok nnt tuhan tarik ape pulak nikmt dye kat kau.. saba ye...

aq dah penoh kesbrn.. thanx terhadap pengalamn..thanx, bg aq lebih hati2 dgn manusia mase kini





ok..dah!! I Love U toooo.. <3 bye

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk