BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 8 March 2011

wanita dan perempuan

Salam,

selamat hari wanita sedunia!!

haha ok! bngge jdik wanita.. selamat hari wanita yek..bukn perempuan..
err?? bukn wanita dan perempuan sme ke?? TAK!!!
wanita ini di lindungi..
perempuan pulak tidak! tgok..klu pompn2 yg ala2 soSIAL gituh..ape llki pnggil dye? ade ke mcm ni? WOIT!! wanita.. ha! xkn... dorg pnggil mcm ni, WOIT! POMPUAN..
so, tu lah perbezaan yg sgt ketara... llki pon nk kawen dgn wanita..bukn pompuan..

haha so, jdik lah wanita yg d hormati..bukn jdik pompan yg di keji..
best kan ade hri wanita? best..best.. haha untng lah wanita ni.. ade hri wanita, hari ibu...
llki pulak?? ade ke hari llki?? xkan.. cume klu ade pon, hari bapa..
than, kbnykn wanita ni ialah ckg.. pecaya x?? jrg kot ade ckg llki..klu ade pon, cume segelintir.. pling rmai ckg wanita..
so, dah ade 3 hari dah utk wanita..

wanita ini memegang prinsip 3M

MEMAHAMI
MENGUASAI
MELAKSANAKAN

hahah cte pasal job ckg ni..
best pulak kan jdi ckg ni.. d hormati 1 negara..
tgok, lah..ade hari guru..
korg pena ke dgr...hari doktr ke? hari arkitk? hari jurutera? hari jururwt?? ade ke... yg jururwt tu mcm pnah dgr
ha!! xkan..
so, jgn lah hina seorg guru..
dia d hormati kot.. tiap taon dpt hadiah lbey.. hadiah bday, hadiah hari guru lg.. fuyoo.. hehe 

so, jgn lah sakiti wanita.. :)
kerana, dia adelah insan yg lemah yg tuhan kurniakan utk mensempunakan hari2 llki didunia ni.. n utk mensempurnakan hidup anak2...
klu xda wanita ini.. xkan korg hidop kat dunia ni..
klu hdop pon.. (utk gay)
mne nk dpt susu bdn seorg ibu? mne nk dpt belaian kasih seorg ibu??
dr llki?? hayyaaaa... bole ke?? llki pon nk wanita..
mao besepah rmh klu llki conqer, mao kebulo llki..nak harap chef llki? nk harap mamak??.. dey!! dri sumber mane yek resepi tuh sume?? klu x dri wanita?


tangan yg menghayun buayan itu, telah mengoncang dunia







unsur kecindaan akibat bahas

pembangkang: Maklumlah tuan yang dipertua, org mcm saya ni..mane mampu dpat mencuri hati menteri kita yang cantik manis itu... sudah lah hitam, gemuk pulak tuh.

menteri ke 3: (Marmiati Al-Azimah trus bngun) Minta celahan yang dipertua, wahai jejaka yang budiman, belum cuba belum tahu.

(1 dewan perbahasan tepuk tgn dan meja..n after that, Azimah be a hot debater n pemenang pedebat terbaik, hebatkan? haha Marmiati Al-Azimah skrg ketua pembahas di SESERI. dan beliau merupakan ank didik kami pembhs senior di 16) 









*** anda casa? hmm jgn lah jdik casa..
    anda gay? hmm jgn lah jdik gay..

xsuke casa dan gay

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk