BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 1 March 2011

sabar anis..cket je lg

salam.

entry ni bukn utk kau muaalap or follower yg laen tao..
puas aq sabar hr ni.. dri pg tdi..
aq dah dgr dah bnde ni dah lme jugak lah..cume 1, aq sabar jekk..
kau ni kenape ha?? ape masalah kau skrg?? ade aq kacau hidop kau? aq dgr bnde ni bukan dri kau sorg kau tao x??!! dah dgr dri 3 org..bnde sama.. kau klu nak kutuk pon..kau xyah nk kutuk adik2 aq or fmly aq.. meh kutuk aq.. bia aq maki kau sebijik..bru kau tao tnggi rendah dunia ni.. aq mmg jarang marah org. tp, klu aq dah marah..mmg aq dah xbole tahan lah tuh.. klu xcaya, tny mmbr2 aq.. org bnci2 or xsuke aq pon..aq yg menangis..bukan aq attact balik..
ni dah smpi tahap ni.. aq tao..kau lg tua dri aq.. aq tao kau dah bekerja.. aq tao..kau pendidik.. kau jugak ckg bahasa..tp, klu mcm ni.. xpaya jdik ckg bahasa lah weh..bahasa kau pon xbetol.
kata pendidik..mana ilmu yg kau bljar mase kat maktab dlo?? ilmu didik org. ade ke penyarah kau ajar ilmu maki hamun n kutuk adik2 n fmly aq?? ade??!! perangai kau mcm ni..xasing lg sbjik mcm lembu pendek.. kau tao lembu pendek tu ape?? BABI! asik nk menyondol org jek.. kau tu bgus sgt ke?? kau ade ank.. nnt kau tao..mcm mne ank kau buat kau. kau rase.. tuhan bayar cash jek skrg ni..hidop ni mcm roda.. kdg2 kita kat atas, kdg2 kita kat bwh.. bgus sgt ke kau wehh?? gaji kau tnggi mne?? stkat 3 ribu jek..bukan 10juta. ape jwtan kau? menteri? aq tao lah fmly aq trok... mak aq cleaner.. ayah aq tukang sapu jek.. kau kan pro..bgus. bijak! bistari mengutuk, hina, caci, maki org.. nk kutuk meh dpn aq..xyah maen blkg.. aq ni pon tulis kat blog sbb nk luah kan.. aq nk tnggu kau serang aq dlo.. ade brani?

td maghrb..mum aq dah marah2 adik2 aq.. dua2 boys tu kne.. hamik kau!! melayng krusi meja..kalah filem jeky chan..
lps tu..mak aq tbe2 marah aq time tgh amik wuduk..
Weh!! babi..xpasal2 aq ter tengking mak aq kau tao x.. dlm hdop aq..aq xpnah tengking mak aq..sdey weh..
aq smyg smbil nangis..aq doa..air mata aq mmg basah telekung tuh
aq xbole tgok adik2 aq kne marah mcm tu n tbe2 mak aq marah aq tanpa sbb... lps smyg tros aq g mntk maap..
sbb kau wehh!! aq jdik mcm ni.. ape punye manusia kau ni??
kau lah pemusnah anak-anak bangse weh..
xpasal2 adik2 aq kne marah dgn mak aq..n aq pon marah adik2 aq.. mne x nye..mmg hilng saba aq.. dah lme kot.
aq ckp kat adik2 aq..jgn jahat, jdik pndai..result 5A tu..tenyeh kat muke 3 ekor lembu pendek yg kutuk fmly kte tuh
bnde ni bukn dgr dri mulut adik2 aq..aq dgr sndri n ade dgr dri ckg laen yg 3 lembu ni kutuk terbaik punye

manusia 1: mamat kelntan yg sememang nye kne maki babi dgn aq
manusia 2: ank dara keling paria tua yg 'kopek' nye besa kalah negro..
manusia 3: mak yg ade ank cacat otak sebaya aq.

manusia di atas ini yg tnggu nasib dye kat tapak kaki aq. kejap je lg...

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk