BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 21 February 2011

ke 2..ke 3..ke 4

            


salam





korg.. sob..sob.. aq dlm serbe salah skrg ni...
ni dah masuk kali yg ke 3 aq buat mcm ni...
wehhh...aq xnk jdi org ke 3..ke 4..ke 5..
skdr bkwn sudah memadai..
aq xnk hilng kwn mcm kau yg baek..
tp, ble mcm ni knape kau nk lari dri aq?? sbb kau dah jumpe yg terbaek dr aq? aq xnk pon weh.. kau xnk aq pon aq xkesh..aq nk bkwn jek..
kte kawan2 jek dah lme.. tbe2 ble org baru masuk line kita..asal aq pulak yg si tuduh jdik org ke 3? aq d tuduh org ke 3?
org ketiga jahat mcm aq tgok dlm drama mlayu..aq xnk jdik jahat
klu kau nk dia..kau pg lah..tp, kau jgn r cmpk aq..buang aq smpi terumbng ambing..kau buang kwn kau sndri yg kau dah lme knal?? dan endah kan org baru.. smpi hati kau.
klu kau rase aq penggangu hidop kau.. kau ckp terus terang.. aq bole buang kau tros dlm sjrh hidop aq.. aq xnk jdik pompn yg terhegeh2 r weh.. kau buat aq mcm ni.. aq sgt sedey weh..
dlm hidop ni..kita kne jujur dgn dri kita weh.. dri sndi.. klu x..merana badan.
hmmm...tp, tuhan maha kuase weh.. kau jgn rsau. sume jodoh kat tgn dye.. kte yg merncg..dye yg menentukan..klu tuhan kata itu jodoh kau..mmg kau x bole buat apa.. solat lah istiqarah...mne tao ade petunjuk..
cume 1 aq nk ckp kat kau..skali kau buang aq.. jgn harap kau bole amik balik..
                                        

 wehh...kau.. kau kata antara kita xde rahsia..
mcm2 prob aq cte kat kau..
kau kata kat aq..klu ade yg dah curik hati aq..kau nk jdik org pmtme tgok...
n aq pon nk mcm tu gak...tp, ni ble hati kau dah di curik..kau xnk tnjuk kat aq pon kan..kau asik ckp nnt jek.
xpe wehhh... aq pon akn buat sme mcm kau buat tuhh..
hidop ni x slalu mudah..




** errr..weh! haha aq dah dpt nme samaran kau utk blog aq pa..
nme kau muaalap.. ok x?? hahaha
aq org2 kat blog ni ade nme tsndri..mcm Oreo.. KJ.. haha kau pulak muaalap..


<3 <3 <3 Dear anis.. esok anda kne ke Sunway medcl lg ok.. last kot..ontah lah...so, jgn lupe bngn awl ye kak..


<3 <3 <3 mne kau ank doktr idris?? abg afiq oit..becinte doh..nk tnggu kau punye lame.. aq nk jumpe kau.. tolng bg sebab cket..penjelasan yg terbaek.. aq xbole trime ayat 'kne jaga status'


0 comments:

energy save

jenguk-jenguk