BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 15 January 2011

just wanna shared with u...

hehe aq dah start senyum balik...
td, mse aq klua.. dad aq call. Dye kata td nanny cal. what??!!! from ICU?? yahhh.. from ICU.. so, ape dye nak??? dye cume tny..ank2 dye bile nk dtg tgok dye?? hohooo...
hmmm sdey ade..lawak pon ade..
nanny..ni GH.. time melwt dye blom lg..so, xbole masuk.




n mlm td aq ade bce komen2 kat 1 laman sosial ni..hmm kesian mmber aq..
habis2 dye kne kutok . jatuh kan... paling xpuas hati, mmber baik sndri buat dye mcm tuh...
n td, aq dpt msg dye.. bce2..tros aq nangis..
kesian dye weeehhh..mmg x sangka kwn buat kwn sndri.. xgune jdik kwn klu nak jatuh2 kan kwn sndri..
so, saya harap awk OK.. n nnt kte jmpe..kte talk2 panjg2 k.. n saya harap awk add lah YM saya tuh..senang nak borak.. saya takot n risau sgt2 kat awk.. awk cool dlo yek.. nnt saya balik kte sembng lme2.. saya ade utk awk... now awk dah rase ape yg saya rasa slme ni yg saya pendam..

awk, sory lah.. saya bukn xnk cte pape mslh saya kat awk or geng..
n bukan saya dah x jdik mcm dlo..seorg yg periang..cume...
saya takottttt..............
saya takot ape yg saya cte kat geng tuh..korg tercte kat org yg saya x suke...
coz, org yg saya xsuke tuh..baik dgn korg..
org yg saya xsuke..xsmsti nye korg jugak msti xsuke dye...
tp, xpe.. saya ade org yg sudi dgr crite saya..


korg, anis takot... anis takot klu ape yg anis rase ni.. kne kat korg plak lps ni..
saket tao...sdey... so, hati2 ye.. tc..

0 comments:

energy save

jenguk-jenguk