BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 8 December 2010

Luv U syg..MerDeeka!! N thanks Mummy

Now!! I wanna 2 open my new book. OK!! buku lame tutup dan ikat masuk kotak...
Luv u blog..dah lme x coret2 kat kau n luahkan perasaan kat kau...
hish...now!! aq dah bole tulis n coret2 balik...hehe


First of AAALLLLL!!!
I wanna to thanks to my lovly mum...
that always support me...
tiap pagi dye bg aq mkn breakfs b4 pg exam...
dye akn hntr smpi naik ats..klu boleh dye nak hntr smpi duduk dlm dewan tu.
bdk2 laen tgok je...xda pon bwk mum or dad..
but my mum always dtg..tiap pagi n tiap hari..x pnah tinggal pon 1 day
dye mesti hntr smpi naek ke ats..coz, dye tao aq inginkan belaian kasihan pada saat2 akhir untuk duduki peperiksaan. Dia faham yg aq ni kuat n cepat gementar.
Dia akn duduk sama2 dgn aq n study sme2 dgn aq. Dia siap bwk aq g tgk wyg n jln2 spya bg aq x 10sion. Dia bnyk sgt luangkan masa dye hnya untuk aq.
Dye akn sediakan mkn yg sedap hari2 bg aq makn n dye xnak tgok aq saket. ( Hari tu, 1 week b4 SPM kaki aq masuk duri..just cket je bg aq. But, dye adalah org yg pertama paling cemas. Dye smpi bwk aq pg Klinik...Crik klinik 24 jam..dye sgt2 risau. Walaupun dye tgh xda duit time tu, dye cube ushe carikkan duit untuk ubt aq). Klu paper aq smpi ptg..dye akan tunggu dan amik aq g mkn. Dye nk ank dye knyg dpn mata dye. Tiap ptg dye sndri akn tunggu aq. Dye sgt menanti ape yg keluar dri mulut aq...susah or sng paper tu. Dye slalu beri kata2 smgt kat aq supaya aq x cepat down. Ayg, u boleh..insyallah 9A+... Mama slalu doakan. Yg  paling aq sedih, kaki dye tgh sakit. Ade ketumbuhan pada tumit kanan dye. Tp, dye tetap tabah dan sabar..dye drive hari2 hantr aq. Dye masak mknansedap2 untuk aq... Dye snggup berjingkit memasak.
MUM!!! awk seorg yg sgt tabah.. u always in my heart. Tiada siapa yg boleh mengantikan dia. Klu dia xda, duniaku mungkin akan kelam buat selama-lama nye. thanks mum. LUV U MUM
Suatu hari nnt, aku akn balas balik jasa mum ku. Aku akn masak untuk dye..drive untk dye..n buat ape sje untk dye.


xya nangis2 dah...
SAYANGGGGSSSSS!!!! AWK DAH MERDeka!!! hehehe
habis buku2 n kertas2 aq dah kms susun untk masuk kotak n timbng kati...lps ni dah bole kms bilik yg mcm kne bom tuh hehehe....




0 comments:

energy save

jenguk-jenguk